garderobskollen.blogg.se

Inspiration till outfits som följer årstiderna. Jag arbetar på kontor och har snabbt fått lära mig att det är otroligt viktigt hur man klär sig. Hur vill man bli uppfattad av kollegor och klienter? Mitt mål är att uttrycka min personlighet samtidigt som jag alltid är mån om att jag ska se professionell och elegant ut.

Vilodagen

Kategori: söndag

 
Söndagen blev väldigt lugn för min del.
Jag kände mig trött och ganska sliten efter veckan och känner att jag
inte riktigt kommit igång med mina vardagsrutiner efter semestern.

Jag skrotade runt hela dagen i Rituals bodysuit som precis kommit ut i butik.
Den är helt underbar! Jag brukar ofta ha på mig ett set från Cubus som
är i velour när jag vill koppla av hemma, men tycker att det är ganska varmt.
Den här jumpsuiten andas och är verkligen skön.
Rekommenderas varmt! Lyxade även till det med en ansiktsmask från rituals.
Det är verkligen avkoppling - precis vad jag behövde denna söndag.

Jag hann även läsa klart boken "sommar i det lilla bageriet". Väldigt mysig bok.
Jag tycker det är rätt skönt att läsa - det är så lätt att hamna framför en tv-serie annars,
men så fort man tar sig tiden inser man hur skönt det är för hjärnan att få fantisera
och att karaktärerna ofta blir mycket mer intressanta när de hinner utvecklas i en bok.

På kvällen tittade jag på de två första avsnitten av Carnival Row.
Verkar spännande hittills.
Får kanske bli något mer avsnitt av den i veckan.
 
Hoppas ni haft en skön och avkopplande söndag!
Kommentera inlägget här: