garderobskollen.blogg.se

Inspiration till outfits som följer årstiderna. Jag arbetar på kontor och har snabbt fått lära mig att det är otroligt viktigt hur man klär sig. Hur vill man bli uppfattad av kollegor och klienter? Mitt mål är att uttrycka min personlighet samtidigt som jag alltid är mån om att jag ska se professionell och elegant ut.

Lördag och fest

Kategori: lördag

Idag är det 30-årsfest som gäller då en nära vän fyller år.
Dagen gick snabbt och vi hade riktigt kul med ett quiz som handlade om födelsedagsbarnet.
Jag hade gjort naglarna samma morgon - inte precis som på inspirationsbilden ovan, men kortare.
Jag hade långa naglar hela sommaren i en ombre-variant, men var väldigt
trött på det mot slutet. Röda naglar känns som en perfekt kombination mellan sommar och höst,
vilket det känns som att vi just nu står och pendar mellan.
 
Klänning - Rosemunde
Skor - H&M
Väska - Dolce Gabbana
Läppstift - Dior
Kommentera inlägget här: