garderobskollen.blogg.se

Inspiration till outfits som följer årstiderna. Jag arbetar på kontor och har snabbt fått lära mig att det är otroligt viktigt hur man klär sig. Hur vill man bli uppfattad av kollegor och klienter? Mitt mål är att uttrycka min personlighet samtidigt som jag alltid är mån om att jag ska se professionell och elegant ut.

Guld och velvet

Kategori: tisdag

 
 
Jag är så sugen hösten så nu kommer det en riktig höstig outfit.
Egentligen är jag mer för att kombinera olika grå och beiga kombinationer då det
ligger lite mer i tiden, men just idag hade jag inte det tvättat hemma. 
Byxorna är enbart inspiration idag - jag köpte mina velvetleggins i samma
färg från Rosemunde, men de fanns inte att få tag på online.
Jag har precis gjort mina naglar och bytt ut sommarens ljusa färger.
Kändes helt rätt. Det gör faktiskt mycket med lite färg på naglarna.
Visst gör den tidiga höstkylan att man vill ha en riktigt god latte
att värma sig med? Jag ska unna mig en chailatte idag efter jobbet :-)
 
Top - Banana republic
Byxor - inspirationsbild, se text ovan
Skor - Divine factory
Väska - Versace
Örhängen - Pilgrim
Kommentera inlägget här: