garderobskollen.blogg.se

Inspiration till outfits som följer årstiderna. Jag arbetar på kontor och har snabbt fått lära mig att det är otroligt viktigt hur man klär sig. Hur vill man bli uppfattad av kollegor och klienter? Mitt mål är att uttrycka min personlighet samtidigt som jag alltid är mån om att jag ska se professionell och elegant ut.

Fredag, wohoo!

Kategori: fredag

 
Åh vad jag har längtat efter denna fredagen! Ska bli riktigt skönt med helg :-)
Idag gick jag all in på H&M. De har verkligen fått in väldigt mycket fint till hösten -
perfekta plagg för lite mer personligt och dressat kontor skulle jag säga.
Jag ska på 30-årskalas och tänkte dela med mig lite mer om vad jag tänker
man kan ha för outfit vid ett sådant tillfälle.
Ska bli riktigt kul! Ha en fin fredag allihop!
 
Kjol - H&M
Blus - H&M
Örhängen - H&M
Skor - H&M
Kommentera inlägget här: